tirsdag 6. oktober 2009


6 kommentarer:

  1. Ja, ildere er fantastiske dyr :D
    Har du eller har hatt ilder selv??

    SvarSlett
  2. Hei:) Takk for gode/snille ord..!

    SvarSlett
  3. Fin hæst! :)
    Og tusen takk for varmende kommentar. :)
    Det gjorde godt!

    SvarSlett
  4. Svar:
    Jepp, men eg trur ikkje dei to som stakk meg då eg sov er heilt uskuldege heller.. Det er forsåvidt heller ikkje dei andre som har vore stygge med meg. Vepsar er litt glade i meg. Dei har berre ein absurd måte å visa det på..

    Og eg skulle gjerne støvsugd han opp. Men det fjerner ikkje problemet, berre flytter det. Eg hadde flippa viss eg hadde visst at eg hadde ein veps i støvsugaren min. Dessutan har eg berre sånn liten sak, som er eit kunststykke å tømma. Då vil eg ikkje ha veps oppi :P

    SvarSlett
  5. Ah, du sier det så bra! Tusen takk for at du beriker kommentarfeltet mitt med kloke ord! :)

    SvarSlett